Majkase och raketer i all ära. ELLER?!

Idag är det valborg, vilket jag faktiskt skiter fullständigt i. Jag tycker det är mysigt med kase och raketer, men hatar smällare och skitungar så att ta med Elvin till en majkase är inte ens att tänka på enligt mig. Så sjukt synd att vem som helst får köpa raketer och smällare, önskar det vore speciella tillstånd och att personerna i fråga måste genomgå en kortare utbildning för att få skjuta, dom är ju livsfarliga dessa bomber... Dessutom är det sjukt att alkoholpåverkade personer kan smälla. Vart är logiken? Jag hade kunnat klara mig helt utan smällare och raketer, bara onödigt, även om de är mysiga att titta på.


Iallafall så ska Elvin få sova hos sin morfar och låtsasmormor inatt för allra första gången och jag är sjukt nervös, han har tidigare bara sovit hemma så vi får se hur det här går. Han är ju i goda händer iallafall och de bor i en liten by så det är inge livat alls där inatt. Jag själv då? Jag ska vara spiknykter ikväll iallafall och finnas till hands snabbt om Elvin skulle vilja hem, så ska jag skjutsa några till och från festligheter här å där :)
 
Vad ska ni göra ikväll?
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback