Apr. 25, 2013

En sak är då säker. Min son älskar bilar. Jag har försökt att vara neutral så han kan känna att han får tycka om vad han vill. Men både jag, hans pappa, morfar, farfar, farbror osv är mer eller mindre biltokiga så helt oväntat var det inte att knoddas skulle haka på.
Men ja, jag har gett honom både dockor, gosedjur, bilar och allt däremellan. Det han alltid gräver ur leksakslådan är då förstås bilarna. Så åker han runt och brummar hur länge som helst med dom där.

Idag var vi på stan iallafall och han fick nya bilar. Överlycklig blev han! Som grädden på moset så satt vi oss på en bänk och tittade på förbipasserande stora riktiga bilar. Elvin hade kunnat stå där hela dagen. Goa unge!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback