Allt går galet fort

Det är snart 1 år sedan Elvin kom (31 maj). Förra året i den här tiden har jag smälltjock och tung, längtade som sjutton att "Ärtan" skulle komma ut. Tänk... Nu är han här och stor har han blivit också!  Så duktig! 
 
Han har börjat knalla lite, men bara om någon lockar på honom. Jag är så stolt! MIN lilla kille går snart!
Snackar gör han också, ett ord i taget. 
 
Världens gladaste grabb har jag, har verkligen fått en lättskött busunge och dessa 10,5 månader har flytit på bra på den fronten. Jag kunde inte fått en bättre son! KÄRLEK till ELVIN <3
Elvin för 1 år sedan.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback