trött på snuskgubbar

Blev trött på desperata okända grabbar som skrev att jag var asheeeet (jag är förmodligen inte den enda tjejen denna typ av killar skrivit till). Men ok, så länge de är mellan 18-25 år så är det ok, raderar, ignorerar, men när typ 40 åriga gubbar skriver så känns det så fel! Jag är ju fortfarande bara en liten oskyldig flicka typ, känns så iallafall.
Jaja, bytte profilbild på FB iallafall till en på mig och Elvin, tror att själva grejen att jag har barn skrämmer bort en del grabbar :)
Eller vad säger ni killar om läser bloggen min? ;)
Typ 40 år?!


KOMMENTARER
M- början på en familj

Var väl rätt onödigt att visa hans profil bild?

Svar: den är offentlig så alla kan se den iallafall.
Aggeh

2012-09-10 14:40:11
URL: http://Dailyview.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback