Tjejen som jämt missuppfattas

Sitter här med Sveriges elakaste huvudvärk. Inte snällt. Elvin somnade nyss i sin gunga, gofisen, vi ska försöka pallra oss till skolan sen för möte, får hoppas det går bra trots att man inte är tipptopp.
Jaja, annars sitter jag och bråkar med några kontiga mammor i en mammagrupp på fb som försvarar en cancerpinne (cigaretter) Jag får ju något rus.. Jag råkade skriva i all hast "jag respekterar inte rökare" och herregud vilket liv helt plötsligt var jag en hemsk människa som inte respekterar människor. Såklart menade jag inte så... Jag menade att jag respekterar människorna i sig men inte själva rökningen.. Har både vänner och släkt som röker men jag älskar dem endå. Men de för gärna hopppa över den biten. Eftersom jag är rädd om dem....
Är så trött på rökning nu, varje gång man är ute på stan så är det någon som absolu ska stå brevid barnvagnen och röka.
Såg i tidningen om att det pratas om att förbjuda rökning på allmänna platser i Gävle. Jag kan hålla med om det..... Eller att de iallafall sätter upp rökkurer..


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback