STÖRRE

Var till pappa min för en till omgång med kräftor, dundergott! Knäppte kort med kameran för att ni skulle slippa mobilbilder, men ja... Vart är kameran då? Det kan man fråga sig... Skitsaker...
Jaja, nu händer inte så mycket.... Sitter och önskar mig en STOR lägenhet eller hus, det förjar bli trångt här hemma trots mina två egna rum, typiskt. När vi endå håller på att tänka på trånga saker så tänkte jag tipsa om denna:
Det är alltså ett ihopfällbart badkar man kan ha i duschen! PERFEKT för de som har trångt och endå vill låta sina barn bada!
Ni hittar badkaret hos Prylgrossen.
När vi ändå snackar prylgrossen så måste jag påminna er om att jag lottar ut ett presentkort som ni kan handla för hos dem! Va me i utlottningen HÄR



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback