Skiter nog i detta nu.

Det är ju så att man blir galen på dessa Mammagrupper på facebook?! Hur fan kan folk klanka ner så jävligt på varandra? Det är ju hemskt. Vi som är mammor borde stötta varandra inte leta fel hos varenda människa.
Gick nyss ur en mammagrupp där det fanns endast en admin, och denna tjej klankade ner på ALLA sina medlemmar och rent ut sagt kränkte mig helt oprovocerat. Insåg kort därefter att det var hon som ägde gruppen, gick ut på en gång. 
Märkt tidigare att inlägg där någon tyckt annorlunda än henne så har hon raderat inlägget/kommentaren på en gång. 
Bara hon fick länka sin blogg också ingen annan. 
Inga regler fanns för gruppen heller, hon skapade egna varteftersom :s 
Elaka människa.
Jag skiter nog i alla mammagrupper nu och håller mig till den på bvc.


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

ooh jag vet inte huuur många sånna grupper jag har gått ur, för dom är så jävla elak mot allihop!! :o Ägaren hette möjligtvis inte Dessie ? ;)

2012-09-20 15:34:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Erika

Jag gissar att admin är Emilie ? Om inte så kommer du nog gå ut från den gruppen tillslut för hon har haft grupper förut och varit precis så. Tagit bort medlemar för att dom hade en annan åsikt än henne m.m.

Svar: PRECIS!
Aggeh

2012-09-20 17:28:37
Elina mamma till Nellie 1 år

Vad heter mamma gruppen? Jag är med i stolta föräldrar/gravida. Är det den?

Svar: Näe "Mammagruppen" heter denna, mend et är så många som har helt sjuka admins. Startade en ny nu där alla är lika mycket värda! https://www.facebook.com/groups/504861549543554/
Aggeh

2012-09-20 18:25:15
URL: http://elinaadele.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback