Shopping till mamma Agnes

Var till Gävle idag, följde med mamma som skulle på ett möte där. Jag, Elvin och systeryster, satte oss på Sibylla så länge och käkade mozarellasticks (LOOOVE) och gottade på!
Vi for sedan vidare till Valbo köpcentrum där mamma min bjöd oss på IKEA mat, upptäckte till min stora fasa att de ej har "Fri påfyllning" på dricka något mer?!?! Besviken jag blev. Nu ska man betala 10:- för påfyllning. Puckon. 
Aja, shoppade sen, äntligen vågade jag shoppa till mig själv. Har fått för mig att det är förbjudet när man har barn av någon anledning :s 
Jaja, det blev:
  • En bh
  • En foundation
  • En foundationborste
  • Ett par skor
  • En body till Elvin (har ingen bild)
Vad tycker ni om skorna? Det är tydligen inne med denna typ av skor just nu. Jag ÄLSKAR dem! Det är verkligen mig upp i dagen! 
Extra plus är att jag får några extra cm... Jag mäter endast 156 meter över havet :/


KOMMENTARER
Elina mamma till Nellie 1 år

Hahah jag är också 156

2012-09-21 08:47:51
URL: http://elinaadele.blogg.se
Angelica - Mamma till Bruce

Jag älskar skorna, hur snygga som hellst! =)

2012-09-21 10:02:31
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se
Monia - mamma till Tuvalie

jäklar va snygga! dyra?

Svar: Nja 550:- för mig är det dyrt men aa :) Men behöver ju ha skor :)De finns i många olika förger och former :)
Aggeh

2012-09-21 12:47:45
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Maria

Jag har ett par blåa sådana :-d de är så sköna, tom när man springer i dem ( hade stressigt till skolan en gång) så de är ett par riktigt sköna skor de där :-d

Svar: Jag har inte hunnit testa dem! Men snygga som tusan är de! :D
Aggeh

2012-09-21 14:25:58
Amanda Viktoria Sandell

Du menar inte 156 centimeter`? :-P
Tack för en bäst blogg :D

Svar: Haha tur att någon är vaken! :D Hihi
Aggeh

2012-09-22 09:56:32
URL: http://nattstad.se/NoControl


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback