Prylgrossen presentkort

Ni glömmer väl inte tävlingen jag har igång i samarbete med Prylgrossen? Den avslutas om endast 2 DAGAR!! Har du inte deltagit så är det hög tid nu :)
DELTA HÄR
När vi endå har Prylgrossen på tråden tänkte jag visa er lite roliga saker ni kan köpa i webshopen!
Kanske ett skyddande mobilskal med plats för dina kort?
Eller kanske en vacker mössa från Lundmyr of Sweden så här till kommande kyliga årstiden?
En Gravid/amningskudde? JAg önskar verkligen att jag hade en sån här när jag var gravid!
Snygga klockor har de också!
 
SkötväskorVecka 37 så lanserar de även skötväskor! TJOHOOO jag vill ha, våran skötväska är alldeles för sliten och liten..!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback