Orka

Godmorgon! Fick inte många timmar sövda inatt. Jag är dötrött och svag, känns som hela kroppen ska vika sig. Stackarns Elvin är hostig och snorig, ska ringa BVC idag, superrädd att det ska vara RS!
Jag är inte heller nå pigg, var jättehängig igår kväll och det ble inte bättre av en sömnlös natt.
Tur att pappa min ska bjuda på lunch iallafall så slipper jag fixa den biten. Får se hur jag överlever den här dagen.
Jag har lust att bara åka typ 50 mil härifrån 1 vecka eller två, bara jag och Elvin, synd att jag inte har körkort.
Förutom det är det inget som hindrar.

Aja i brist på annat visar jag Pungen som han kallas... Haha, vet ni varför? Jag tänker inte berätta ;) En keps har han införskaffat iallafall ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback