Kläder

Mammas kompis var förbi med några kassar kläder i strl 74 som hennes son haft, superbra! Jättefina kläder faktiskt. Overall och grejer, skönt då slipper jag köpa en vinteroverall som annars är jättedyrt.
Här är några av kläderna:
Jaja, Elvin är ialalfall fortfarande hängig men börjar vandra på bättringsvägen. Jag känner mig inte så pigg heller, sovit som en kratta de senaste nätterna. Som tur var så är mamma min ledig idag så hon tog Elvin någon timme på morgonen så jag fick sova och ladda mina mammabatterier. 
Jaja, ikväll så ska jag dra vinnare av presentkortet hos Prylgrossen. Men avslutar inte tävlingen förren klockan 21.00 så ni hinner delta :) Kolla under kategorin "Pågående tävlingar" så hittar ni den!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback