Hur går det egentligen?

Jag vet att många av er som läser min blogg gör det i ren nyfikenhet, ni kanske vet vem jag är, gått på samma skola eller liknande och är som alla blir i sånna här fall: nyfikna. 
Det ni vill veta är kanske hur det egentligen går att vara mamma? Så tänkte mata er den den infon.

Till att börja med: Jag har världens drömbebis! Han skriker bara om det är nödvändigt, han sover nästan hela nätter, han är nöjd i de flesta lägen osv osv, världens finaste pojke!
Och det här med mammarollen går galant! Det känns som jag alltid varit mamma, det är verkligen min grej! Jag älskar det!
Var orolig för massor i början, men allt gick till sig, jag blev en bra mamma, tänk att jag som haft/har uselt självförtroende faktiskt tycker att jag är en bra mamma. Jävlar vad bra mamma jag är!
Jag hoppas att Elvin kommer tycka detsamma när han blir äldre, för huvudsaken i slutet är trots allt hur han upplever mig som mamma.
 


KOMMENTARER
Anonym

Hejsan! Skrev med dig på familjeliv förut,kommer från gävle och är 19år och har också fått en son fast den 28 juli. Skulle vara roligt och kanske ta en fika? Hittade inge mejl adress därför jag skriver här. Känner igen mig så mycket i din förlossning då jag va med om samma
sak. Skrev min mejl,så hör av dig om du har lust :-)

/Ottilia (babyväntar på familjeliv)

Svar: Åh vad roligt att du hör av dig! Adda mig på Fb (Agnes Åsberg) så kan vi prata mer :)
Aggeh

2012-09-06 19:32:22
ottilia

Jag har ju inte fb haha ;-) följer dig på instagram iaf :-)

Svar: Oj trodde alla hade fb :) skaffa!
Aggeh

2012-09-06 19:41:53
jennyi

Hej! Tänkte bara titta in och berätta varför jag läser din blogg:-) främst är det för att jag utreds för EDS och är gravid i v.15. Vet lite vem du är pga folkrace som jag älskar att titta på men är för feg för att köra själv:-P

2012-09-07 17:12:24
jennyi

Hej! Tänkte bara titta in och berätta varför jag läser din blogg:-) främst är det för att jag utreds för EDS och är gravid i v.15. Vet lite vem du är pga folkrace som jag älskar att titta på men är för feg för att köra själv:-P

2012-09-07 17:26:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback