Folkrace igår

Folkracen igår var helt ok! Jag stoppade in fetvadd i öronen på Elvin och knöt en mössa runt så han inte hörde någonting i princip, han tyckte det var lite märkligt tror jag. Sen sov han ganska mycket, tror det dova brummandet från bilarna var lugnande.
Han fick även mysa lite med Pillan som för i övrigt hade sin lillebror Jack med sig. URHÄRLIG unge :) Elvin verkar gilla både Pillan och hennes pappa väldigt mycket :) Roliga prickar det!
En annan rolig sak var att en fö mig främmande tjej kom fram och hälsade på mig som läser min blogg,  hon presenterade sig och så där, DET ÄR ROLIGT! Fick beröm. Jag som har så svårt att emot beröm, vet inte vad jag ska säga men blir grymt glad!
Iallafall bjuder på en bild från Pillan.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback