Bubbelpool

Sitter och laddar för babysim, mys! Hoppas VERKLIGEN att dom hållt det dom lovade och höja temperaturen i vattnet.
Iallafall sitter det ett glas oboy så det finns risk för att det kan bli bubbelpool... Eftersom jag är lite laktosintolerant.... Fattar inte varför jag envisas med att dricka mjölk fast det är äckligt, fast det blir disko i magen.. Så bra som jag mådde i magen den veckan då jag undvek alla slags mjölkprodukter, så bra har min magealdrig mått :o
Meeeeen, hellre disko i magen än att leva utan typ marabou!
Attbero på disko, det är nog precis vad Elvin har i babysittern just nu! Senaste dagarna har han börjat "prata" oavbrutet och sprattla, överlycklig kille! Man får inte en syl i vädret ;)



Det får bli en fjortisbild!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback