blogg.se via android !

Ääääääntligen har blogg.se skaffat ett app även för oss androidare !! Pluspoäng för en gångs skull.
Ligger i sängen nu, har nyss fått en grinig Elvin att somna om, lillprinsen ♥♥
Jaja, Daniel ska upp klockan 3 och förmodligen Kmr jag också vakna då och inte kunna somna om -.-
Jag är lite irriterad på Daniel också som glömde min laddare ppm skolan förut så är utan mobilladdare, får springa runt och låna andras. SUCK.

jaja, vi håller på att bygga nytt badrum här hemma iallafall och jag vågar inte gå på toa på nätterna, har fått för mig att någon ska komma bakifrån och attackera mig när jag sitter och kissar....




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback