Barn ska leva

För några dagar sedan lämnade en föredetta kompis barn jorden. Knappt 2 veckor gammal. Orättvist och önskar jag kunde göra något. Det värsta är att man verkligen vill visa att man bryr sig. Men nu kan jag inte?! Har fått reda på detta genom omvägar och vet inget sätt att få tag på henne. Men hon har nog ändå en hel flock av människor som bryr sig så det är nog ingen big deal. Jaja. ONT gör det i mig att någon ska behöva gå igenom detta. Det som INGEN kan förstå förutom de som varit med om det själva. 
**** om du läser detta: JAG LIDER MED ER.  Jag önskar jag kunde trolla åt er.
Glöm inte att du alltid kommer vara en underbar mamma. Lillen finns med er. En dag kanske ni kan andas lite iallafall och leva livet åt denna ängel. Men smärtan kan nog ingen ta bort. 
Kram.


KOMMENTARER
Fanny

Fy vad hemskt, världen känns ännu mer orättvis när något hemskt händer så nära inpå en. När man personligen känner människorna som det hänt.

2012-09-26 19:34:38
URL: http://hopefulme.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback