Vart ska jag?

Nu när jag lägger ut en bild på en packad väska så här så undrar ni "Vart ska hon? Ska hon resa? Ska hon flytta? VA?!"
Nu kommer iallafall svaret: Jag ska ner i källaren och duscha.
Badrummet på övervåningen där jag bor håller på att rustas (som det gjort i typ 5 år, fast har haft dusch tidigre iallafall men inte nu mer) så vi har en tillfällig dusch nere i källaren. Jag kan tala om för er att det är ordentligt jäkla krångligt att ta sig ner dit med bebis, bebistillbehör, mina kläder, handdukar osv, så jag var så fiffig och packade ryggsäcken ;) Enkelt!
 
Fast jag erkänner...  JAG ÄR JÄVLIGT LESS PÅ DETTA NU! 
 
Hur lång tid tog det för er att göra/rusta badrum?


KOMMENTARER
Caroline Andersson - Mamma till Elias

beror väl på vad man ska göra, om man gör det själv eller hyr in någon som gör det. Men hyr man in någon tycker jag inte det borde ta så lång tid.

2012-10-25 10:25:21
URL: http://caroliinea.blogg.se
isabel

Usch, lider med dig! Vet vilket helvete de var när vi höll på att rusta badrummet förr..

Ha en bra dag ! :)

2012-10-25 10:33:44
URL: http://isabelostblom.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback