Svängbara

Känns som tjatet om att jag är trött och har ont börjar bli för mycket så skippar det nu. Men efter att flera frågat vad min sjukdom innebär så ska jag berätta det senare i ett inlägg.
Har iallafall hunnit med att posta små paket, umgåtts med farmor, promenerat, fått besök av mormor osv. När jag går på stan så önskar jag stt vagnen hade svängbara hjul med tanke på ledbesvären. Det måste ju vara mindre ansträngande?

Nu ligger jag i sängen brevid min älskade minimänniska. Han har sover. Herregud vad vacker han är.
Ska försöka vila jag å.




KOMMENTARER
Lotta

Kan byta barnvagn om du vill.. Jag har en Neonblå leviroo vagn nere i källaren, med svängbara framhjul, plus babyskydd, sittdel liggdel, vill byta mot en sittvagn bara :)

Svar: Nja, behöver ha den nuvarande vagnen i vinter, på folkrace och grusvägar, sen är den sprillans ny så :)
Aggeh

2012-10-18 18:59:10
URL: http://centerpieceful.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback