Nya tag i B världen

Har fått ny ork att blogga nu, BloggAgnes är i farten igen! Har haft en tuff period med mycket vakennätter och andra små motgångar. 
Fortfarande så är vakennätterna i full gång, "men man är väl en norrlänning" som en god vän till mig en gång sa.

Iallafall har gjort ett beök på föräldrargruppen, tråkigt att Monia och Sandra inte var där, men fick iallafall se Emmas nykläcka bebbe och sen var det två nya där. Spännande!
 
Sitter och klurar på om jag ska starta en ny utlottning snart eftersom för första gången på kanske 8 månader så har jag INTE någon tävling igång för er fina läsare?! Helt fjukt. 
Sen klurar jag på om jag ska våga videoblogga. Tycker bloggen för närvarande känns platt och tråkig, så varför inte? Jo för att är feg och har kasst självförtroende. Jaja. 
 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

jag orkade helt enkelt inte komma idag :/ Men hoppas jag har ny energi till nästa gång :)

2012-10-11 15:57:22
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback