Mozzamacka mumma

Har varit till Gävle för ett ärende, stannade till i Valbo för en frukost, inte helt fel! 
Varm macka med mozzarella och lufttorkad skinka.
 

Iallafall så har en hemsk huvudvärk intagit min hjärnposition. Det känns som jag har hjärnskakning (tro mig efter tre ggr vet jag hur det känns). Men jag har inte slagit i huvudet.... Vad jag vet?
 
På sista tiden har det ramlat in en del frågor angående både det ena och det andra. Så jag tror vi kör en frågestund senare, kanske ska jag svara på frågorna i ett videoinlägg tillomed?! Den som lever får se. 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback