Mobil logg. Värdelöst.

Funderar. Kan inte sova. Är arg, ledsen, glad, olycklig, lycklig, vilsen, säker, osäker, osv osv.... Är detta också dessa jävla mammahormoner?! Less på dem. Vill ha mina vanliga hormoner nu.
för i övrigt så har vi varit till bvc idag. Elvin väger snart 8 kg! Kan ni förstå? 8 kg underbar minimänniska. Stora killen.

Nu går vi tillbaka till den bittra delen i detta inlägg; jag är för tillfället en riktig bittermorsa.

Ja sen vågar jag inte sov heller efter nyckelpige incidenten från inatt.


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

det är nog hormonerna, det mesta kommer gå över när du slutar amma ska du se :)

HAHAH åtta kilo?? Tuvalie vägde 7.2 kilo sist vi var på bvc - och hon är ju 3 månader äldre :o Vilken go knubbis du har! :D Undra vad det kommer från när både du och daniel är så smala.. Det måste vara riktigt fet mjölk du har i tuttarna ;)

Svar: Haha, ja klumpen min :) 7,785 väger han iofs, men det dröjer nog inte lång tid tills han väger 8. Både jag och Daniel var jättetjocka när vi var små, Jag rullade fram i princip haha. Grädde i tuttarna :)
Aggeh

2012-10-02 08:30:44
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback