Min kärlek

Jag vet inte hur intressant mina kärleksförklaringar till mitt barn är för er egentligen men åh. Jag kan inte låta bli. När Elvin kom till världens älskade jag honom från första stund så det värkte i bröstet. Då tänkte jag "Nu älskar jag en människa så mycket som det går" Men gud så fel jag hade! 
JAG ÄLSKAR JU HONOM MER FÖR VARJE DAG! En slags kärlek jag inte trodde var möjlig.
När jag ser på honom så ser jag livet. Han är mitt liv. Mitt allt. 
Jag fattar inte hur jag klarade mig innan han kom, helt otroligt att jag haft ett 17 år långt liv innan han kom till världen, det kan jag nästan inte tro!
Jag kan säga med facit i hand, att ni vet inte vad livet är förren ni själva skapat ett. 
Elvin Othzén, mamma Agnes Åsberg älskar dig oavsett vem du blir, vad du gillar och vad du älskar.


KOMMENTARER
Josefine

Du skriver aldrig om Daniel längre. Har ni gjort slut? Träffar han Elvin?

2012-10-23 01:55:16
linda

ååh va fint. Du är en supermamma!:thumbup::love::love:

2012-10-23 07:53:56
URL: http://forthereading.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback