Man kan inte sno någon annans partner

Sett en del på FB, instagram, bloggar osv som dissar tjejer/killar som "tar" någon annans partner. Ehm. HOST! 
HUR I H*LV*T* KAN MAN SNO NÅGON ANNAN MÄNNISKA?! 
Det är väl ändå partnern i fråga man ska fetdissa isåfall. Om en annan tjej/kille försöker (som ni kallar det) "sno" eran partner och ni är fruktansvärt kära och partnern verkligen älskar dig så behöver du inte ens vara orolig! 
Däremot om faktiskt den "idiotiska" killen/tjejen lyckas "ta" eran partner, ja, då ska ni vara glada att ni blev av med änu en falsk person ur erat liv kan jag säga. Då avr inte partnern tillräckligt kär i er ändå.
Inse fakta. 


KOMMENTARER
Mamma till A & E

Äntligen någon som tänker som jag. jag skulle aldrig någonsin tycka att det är en annan tjejs fel om min kille blir otrogen. Ingen kan tvinga honom om inte han själv vill .. och vill han, ja då är han inget att ha :)

Svar: Tack för att det finns flera som orkar inse verkligheten! :D
Aggeh

2012-10-22 23:10:47
URL: http://chicmommy.vimedbarn.se
Carola L

Det är väl både och. Jag tycker inte att ens vänner ska ragga på ens partner. Även om det är partnern som är otrogen om det blir nått så skulle jag nog inte förlåta vännen heller.

Svar: Näe visst kan det vara dåligt, men kärleken har inga spärrar tyvärr.
Aggeh

2012-10-22 23:32:00
URL: http://mammamuh.blogg.se
Sara - Ensamstående mamma

Jag håller med dig till fullo!

Självklart så är det fel om t.ex ens vän eller bekant raggar på ens pojkvän, men borde inte vara orolig om man är säker på att ens pojkvän älskar en - för då finns ingen annan. Och skulle ens pojkvän bli kär i någon annan, visst är det surt och jag förstår att man i stundens hetta blir förbannad.. Det vet jag av egen erfarenhet. Men samtidigt så är känslor tyvärr inget man styr över.

2012-10-22 23:39:26
URL: http://dolphin.blogg.se
mads

helt rätt! det är sällan någon håller med mig när jag säger samma sak :-|

2012-10-23 15:20:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback