Kissade på sig

Idag har det snöat nå otroligt för att det sedan skulle regna och nu har snön snart smält bort... Nödvändigt...
Iallafall, har hunnit med att göra naglar på Rebecca idag, glömde att ta bild :/ 
Sen så har jag, Elvin och mamma åkt till ICA för lite handling, där blev jag vittne till en stackrarns gravid tjej som kissade på sig! Hon skrattade och grät om vartannat nå otroligt högt, herregud vad jag tyckte synd om henne! Hem och göra knipövningar tjejen!
 
Det var väl det intressanta jag hade att säga för stunden. Nu ska jag invänta förstärkning.
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback