Jag ska äntligen få sitta bakom ratten igen

Trött och sliten, precis som en småbarnsmamma ska vara alltså :)
De senaste nätterna har inte varit de bästa må jag säga. Men nog om det.
Elvin har försökt hållt sig vaken nu trots att han varit megatrött, men till sist somnade han. 
Mysigt, har tv:n på och tittade nyss opp, de håller på att joxa och operera i en kvinnas underliv. Och medans jag skrev detta insåg jag också att det inte var en kvinna utan att det var en man de skulle operera om till kvinna, de tog ut bollarna, eller nåt? I vilket fall som helst ser det vidrigt ut och jag vetefan om jag får i mig någon lunch nu. 
 
För att byta samtalsämne så tänkte jag berätta att på lördag ska jag KÖRA FOLKRACE! Dock är det bara familjedag och tidtagning så vi åker en och en på banan, men ändå, bara att få gasa folkräcer känns underbart! Dock ska jag köra Åsas bil och enligt henne lyder den inte riktigt, vi får väl se om den lyder mig, men ja, gud vad ovant det kommer att vara!
Längtar iallafall.


KOMMENTARER
Anna

Lyllos dig som äntligen ska köra bil igen!
Den bilen går nog bra, för Åsa slog mig med den i lördags ;-)
Och tänk så mycket gladare och lyckligare du kommer att känna dig då. För att köra folkrace blir man ju lycklig av.

2012-10-02 15:37:29
Bea

Haha alltså har tänkt på den meningen jätte länge "när röda lampor slocknar då börjar mitt liv". Har verkligen inte förstått vad du menat med det! Men nu så efter en lång tid klicka de till efter jag såg denna bilden! ;)
Haha!

2012-10-03 23:04:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback