Helgens meny


Morgondagen bjuder på en lägenhetsvisning, inte säkert att jag ska flytta men går på lite visningar och hålelr ögonen uppe för att få en liten insikt.
Helgen önskade jag att den bjöd mig på Underbara barn mässan. Men jag kommer inte dit vilekt jag är nå otroligt ledsen över. Skulle kunna betala mycket för att få komma dit. Men får sitta i min ensamhet och tjura.
Iallafall en rolig grej är att jag ska ut med Malin och hennes dotter Elsa för en fika, imorgon eller på lördag, DET är roligt.
Sen eventuellt om Elvin och allt annat tillåter ska jag göra naglar på två tjejer.

Nu ska jag krypa ner brevid lillprinsen (fast bilden är från imorse) hoppas iallafall att han sover någorlunda bra inatt. 

 
Kopierade en sån här jobbig sak man gjorde 24/7 på Bilddagbokstiden :)
(Man ska skriva det första man tänker på)
Visste du...
att jag just nu tänker påbilar
att jag vill ha - en katt
att jag pratar - innan jag tänker
att jag inte gillar - hål i strumpan
att min första riktiga kyss - minns jag inte
att kärlek är - underbart när det funkar
att jag gillar att - köra folkrace
att jag alltid kommer att - älska min son
att sist jag grät var - när jag blev ledsen
att min mobiltelefon är - väldigt bra
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - tittar jag på mobilen
att idag har jag - frysit
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - gå på visning på en lägenhet
att jag hoppas - på en ljus framtid



KOMMENTARER
Anonym

Varför gjorde du o daniel slut? var de annorlundare me barn än ni trodde?

2012-10-12 14:52:12
peter

Ja vad ska jag säga angnes
mycket kände jag till som dom räkna upp på listan - det finns bara liten diktare
o det är du bara få farm alla ord och tankar om livet :-P

2012-10-12 14:57:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback