DET GÖR SÅ JÄVLA ONT

Får jag klaga här? Ja det får jag. Det är min blogg, inte Facebook. Skriver nästan aldrig om min sjukdom annars.
Jag har så jävla ont i lederna så jag tror jag blir tokig. Smärtan går inte beskriva. Ont i varenda led i hela kroppen. Från käkarna enda ner i tårna. Jag HATAR detta. Jag hatar EDS. Jag hoppas att Elvin inte ärver den här skiten.
Det känns så fel att jag ska ha så ont att jag känner att jag inte orkar leka tillräckligt med mitt barn. Det känns verkligen så! 
Okej, nu får han grymt mycket uppmärksamhet av mig (läs: hela tiden) men sen då? Sen orkar jag inget mer, orkar inte med mig själv, typ städa och tvätta, tur att jag har min familj :love: . 
Allt blir värre när det är dåligt väder också, speciellt på hösten. Därför HATAR jag hösten.
Kanske fanns det en mening ändå att jag skulle bli mamma just precis nu (om man tror på sånt)? Nu när jag fortfarande är ung och skapligt fräsch? Med tanke på att jag bara får mer och mer ont desto äldre jag blir.
Aja.... 
Nu har jag klagat färdigt och ska inte göra det än på ett tag. Gonatt
Förresten, för att bryta av lite, har ni sett vikken snyggig choklad?


KOMMENTARER
josefina

Huva stackarn :/
Hoppas allt blir bättre snart, och du verkar vara en jätte bra fantastisk mamma! Du gör så mycket du orkar iallafall det är huvudsaken!

Kramar till er :)

Svar: Tack för din fina och värmande kommentar! <3
KRAM!
Aggeh

2012-10-16 00:38:28
Fanny

Jag har inte läst allt på din blogg, så undrar vad EDS är för något?
Och chokladen ser jätterolig ut :P haha

Svar: Jag kan berätta mer om det i ett inlägg senare :)
Aggeh

2012-10-16 07:46:59
URL: http://hopefulme.blogg.se
Diana - 2barns mamma från Finland

Är oxå intresserad om vad din sjukdom är och vad det innebär och..

2012-10-17 20:24:18
URL: http://finlandssvenska.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback