Borta

Vaknade imorse och insåg till min stora besvikelse att vi var hemma = ingen hotellfrukost.
Överlevde mot alla odds. Elvins mormor var iallafall snäll och tog Elvin på morgonen så jag fick sova någon extra timme. Vaknade sen efter att jag drömt om massa mynt....Som jag förvarade i bhn... Nog om det.

Idag har jag, Elvin, min syster och Elvins morfar varit ute på vift. Vi skulle åka en tur med bilen och hamnade tillsist i Borlänge, Kupolen. Där hann vi med att luncha(pappa betalar) handla kläder, tappa bort en påse med nya kläder, hitta påsen, osv.
MYCKET nöjd med dagen iallafall.

Försökte ta kort på nya tröjan/klänningen. Resultat: BAD.
Vill inte be någon annan att fota heller. Inte min grej.




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback