Only for you

Idag var det föräldrargrupp. Eller ja.. Grupp och grupp... Idag var det bara jag, Elvin och Daniel som släpade fläsket dit haha. Känns nästan värdelöst då faktiskt. KOM IGEEEEN :)
Aja, några mammor här i Sandviken med omnejd som vill träffas någon dag? Släpa ut mig! TVINGA ut mig!
 
Efter gruppen så följde jag och Elvin med till skolan och hälsade på.
Nu sitter jag med ögonen i kors och fixar och grejar åt er.
Inom en snart framtid kommer jag överrösa er med tävlingar om bästa vinsterna! Hur härligt låter inte detta?! Jag säger bara en sak - NI MÅSTE HA ETT ELLER TVÅ ÖGON ÖPPNA! 
Gilla min Facebooksida för att inte missa! 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

jag hade inte tid att komma idag , har fullt upp med flyttrens och packning härhemma :( Och Sandra vill aldrig gå om inte jag går, haha :P Blir det nån mer grupp innan jul, sa dom nåt om det? :)

2012-11-08 16:38:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback