Nov. 07, 2012

Ligger i min säng nu. Haha vad tråkigt egentligen. Skriver det typ hela tiden. Tänk vad förvånade ni skulle bli om jag skrev att jag låg i typ............ Min kompis brors tjejs kusins morbrors säng.... Eller nåt..... Fast jag trivs bäst i min säng. Om jag är trött nu? JA!

Har tid att blogga nu iallafall för min plutt är helt utslagen efter många tuffa timmar.
Jag håller på att fixa en hel drös med tävlingar åt er som kommer dyka upp i december månad. JULKLAPPAR TILL ER ALLA FRÅN MIG! Ja och de fantastiska sponsrande företagen förstås. Låter inte det helt ok?

Bilder från dagen som inte ville funka i tidigare inlägg:




Kolla riktigt nära... Visst ser det ut som mitt öga kommer ploppa ut?! Det kanske blir så när man heter Agnes Åsberg och är trött.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback