Pingvin

Har som jag tidigare nämt tillbringat denna dag i Valbo med Elvin, min pappa och hans sambo. Haft mycket trevligt! För en gångs skull handlade jag det jag behövde istället för att bara tänka " det där behöver vi". Så det blev:*Tre par tights till mig, gick på det där " tag 3 betala för 2"*Fyra par strumpor till mig. Har lånat mammas strumpor haha..... stsckarns mamma...* En nattlampa* Två par typ förklädeshaklappar till Elvin.* Två par strumpor med halkskydd till Elvin.Sen fick Elvin bland annat två blöjpaket och en pingvindress av sin morfar i typ.... 5 månaders present? Haha. Innan jag fick barn kunde jag aldrig gissa på att man kunde bli så glad över blöjpaket. Men det SKET väl Elvin i.
(Hahaaa....)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback