Köpa kartbok...

Familjen här är inte bara usel på att prata, vi kan inte geografi heller. Några delar av dagens diskussion:
Mamma: Han brukar åka till Singapore
Jag: Det ligger i Italien va?
M och Alva skrattar.
Alva: Det ligger i Asien.
M: Men vet du vart Urugay ligger då?
Jag: typ vid USA?
M: typ vid Brasilien.
A: det är väl där den där gubben står ( *sträcker ut armarna*)
Jag: Men den finns väl i Rio de janeiro?
A och M: ja?
Jag: det ligger väl i Asien?

M: Vad heter hon den där statyn då?
Jag: men hallå han har ju skägg!
A: det är jesus -.-

A: Andorra är lika stort som Storvik va? (en liten by utanför Sandviken)
Jag: ALDRIG! Det är skitlitet ju. Eller kanske.... STORvik....
M: men är det verkligen en vik?




KOMMENTARER
My

Hej! du är en av mina 5 favorit bloggar därför så har du och 4 andra fått en utmärkelse av mig :) gå in på länken nedan för att se vad jag har skrivit om dig och Blogga hjärna om 5 utmärkelser du med :) kram

http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2615520859130124605#allposts/postNum=0

2012-11-18 23:28:57
URL: http://mykallebeck.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback