Gräver ner mig idag

Jag är så less idag som sagt. Det känns som att alla tror att jag är värsta supermänniskan och kan allt. Helst samtidigt. Folk förväntar sig att jag ska fixa, ordna och dona allt. Nog gör jag det men ändå är ingen nöjd. Detta gör att jag ställer orimligt höga krav på mig själv. I det hela glömmer både jag och alla andra bort MIG! Jag har liksom runnit ut i sanden, jag har tydligen nått mitt bäst före datum. Vill bara gå och lägga mig. Vart finns de där vuxna människorna som gör livet lättare och inte bara ger mig motgångar?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback