Douladuladouladaaaa

En viktig sak för mig som jag missat är en riktig förlossning. Detta har gjort att jag verkligen skulle vilja vara en "doula", för er som inte vet så är det en kvinna som själv fött barn (vet ej om der räknas med ks) som ska stödja mamman innan, under och efter förlossningen. Eftersom jag själv inte riktigt fick vara med om det så skulle det vara underbart att få vara med på någon annans och hjälpa till. Kanske får vänta tills lillasyster blir gravid, då ska jag tjata om att få vara med på förlossningen hihi... Men det lär ju dröja ett bra tag. Och jag tror helt ärligt att hon inte är den som vill ha med en "doula" haha. Tusan också...




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback