VECKANS BLOGG!

Den här veckan fick bara bloggare över 20 år vara med.
Vinnaren denna vecka blev...


Isabel!, Jag gillar hennes blogg för att hon skriver bara vettiga saker, lika där som tidigare läsvärda bloggar; inget tomprat! Bara sånt som är intressant. Skön tjej som förtjänar att bli hörd av ännu flera!
Så här beskriver hon sin blogg:
En tjej, ganska vanlig. Följ med mig i livet med mig, enkelt.

Inte mer inte mindre, bara sextio kilo kärlek på en kropp som mäter 161cm över asfalten. Är sambo också, det kan vara lika glammigt som att vara barnvakt till en bekants barn med bajs upp på ryggen. Eller lika underbart som att äta laktosfri SiaGlass. Kämpa Bella.

Jag står för vad jag tycker. Vad jag skriver är mina tankar. Försöker tänka efter före. Vuxet!


Tidigare vinnare av "veckans blogg":
*Inget krav: Alicia
*Endast gravida: Zarah

 




KOMMENTARER
isabel

Oj vad kul, tack :)

2012-05-21 08:38:58
URL: http://[email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback