Varför läser ni min blogg?

Jag undrar ibland varför folk läser min blogg? Hur kan JAG vara så intressant? Eller gör jag bort mig kanske? Eller tycker alla att jag är knäpp, är det därför ni läser? Haha.
Jag själv följer bara några enstaka bloggar, så går det i perioder vilka bloggar jag följer, och jag tänker erkänna att en del gånger har jag följt en blogg enbart för att jag avskyr människan eller för att jag tycker att den är så himla pinsam, inte för att jag tycker själva bloggen är bra. Lite knäppt, men kanske fler som gör så?
Fast just nu följer jag bara bloggar jag tycker är bra. Men, ja ibland kikar jag in på dedär idioternas bloggar också..


KOMMENTARER
isabel

Jag är också en periodare när det gäller vad jag läser för bloggar.

Tycker att det är kul att se hur du fyller dina dagar, sen är det spännande att se när det är dags för ärtan att göra entré.. :)

2012-05-23 11:27:52
URL: http://isabelostblom.spotlife.se
Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Jag har också perioder. Vissa bloggar läser jag varje dag, men andra läser jag då och då. Det är spännande när det närmar sig bf ;)

2012-05-23 17:56:28
URL: http://zaraholine.blogspot.se
linda

för att du är min fina vän och ja är jätte nyfiken på hur det är med dig och din kommande bebbe!:)

2012-05-23 17:59:05
URL: http://nicoli.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback