Vad händer i sommar?

Ska ni göra något speciellt i sommar? Berätta gärna vad, det är alltid roligt att höra!
Mina sommrar brukar ju bestå av massa folkrace på helgerna, sen har vi åkt på folkracefestivalen som håller på en vecka i Motala två sommrar i rad. I sommras blev det en Motala sväng, sen massa små utflykter hit o dit :)
Denna sommar kommer dock verkligen vara annorlunda! Nå folkrace blir det inte av, nu blir det folkracepaus och fokus på lillen.
Jag undrar verkligen vad jag kommer att ha för mig i sommar! Så spännande allt! Det kommer nog inte bli lika många småutflykter och äventyr utan jag kommer få vara med om ett jätteäventyr HELA TIDEN istället. Underbart.
Jaja jag har inget planerat iallafall och vill inte planera någonting förren jag sett vad jag fått för en son :) Man vet ju faktiskt aldrig vad det är för barn man får, han kan ju ha speciella behov eller vad som helst.
Längtar till värmen gör jag iallafall, men INTE getingarna och åska! USCH
Sommarbilder <3


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

Jag och Love ska få låna mina fosterföräldrars radhus i årsunda under sommaren medans dom är på semester :) Så det blir som en liten semester för oss också att bo där själva :D hihi

2012-05-07 10:14:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Enander

Min sommar blir väl som din brukar då.. Massa folkrace =) Ska iaf till Räkracet i Sotenäs (om jag inte jobbar) och till Semesterracet i Vimmerby så som planera är nu iaf =) Sen ska jag jobba en del oxå..!

2012-05-08 07:58:07
URL: http://enander.blogg.se/
Mikaela- Blivande Mamma åt en liten prins

härlig blogg du har :) brukar också kolla folkrace på sommaren i motala är ju bosatt där så brukar bli att gå och kolla en sväng men du kör alltså själv? :)

2012-05-08 21:39:28
URL: http://mikaelasofias.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback