Tuff dag.

Fattar inte att jag är vaken än.... Eller jo, det är rally VM på tv men endå. Jag orkar inte bry mig just nu känner jag, det känns som det är min kropp som varit med om en folkracekrasch och inte Daniel, haha.
Nä kom hit nu Ärtan, eller aa, låt mamma få sova dunderbra en natt nu iallafall så hon får lite kraft att trycka ut dig :)
Och förresten, Big brother är inte värt att se mer nu när alla mina favoriter är borta.... Hejade ju på Joe eller Lars!
Jaja.
Imorgon kl 18.00 avslutas tävlingen om en thermobody och så ska jag lägga ut fler bilder på Daniels rullning.
Sov gott!


KOMMENTARER
dianasdrommar

Hoppas du fick sova gott :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback