Till er som gillar & recensera!

Ni som gillar att testa nya grejer och få produkter gratis så kan jag tipsa er om Buzzador! Det är en hemsida som skickar ut grejer så får man recensera och ge bort till kompisar, exempelvis om det kommit ut en ny deo, ja då får du den+ massa extra deosar att testa och ge bort resten till dina vänner helt gratis! Kul va? Om ni blir medlem och anger "Aggehh" så får ni extrapoäng (poängen hjälper dig att bli vald som testare) Om du trycker HÄR så tror jag det ska fixas automatiskt.


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

jag har länge funderat på att bli buzzador, men inte orkat anmäla mig xD Kanske ska ta och göra det sen :)

2012-05-23 18:59:39
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback