Sveriges goáste

Tiden går skitsegt. Jag är liksom inne i en bubbla, det känns som jag kommer gå så här resten av livet och att jag e helt ensam, haha...
Jag har ialllafall gjort en kladdkaka till mig själv! :D
En Agnes special! Kan hända att det blev Sveriges godaste kladdkaka typ...
Jag brukar gå enligt de vanliga receptet men när man blandat ihop smeten så har man även i massa småbitar (ca 0,5-1cm) med blockchoklad och nougat! Sen in i ugnen! MUMMA!

(Det där ljusbruna i kladdkakan är en redig bit nougat!)


KOMMENTARER
Slemmy

Åh vad gott med kladdkaka, nomnomnom! :D

2012-05-10 19:17:20
URL: http://slemmy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback