Shopping tur, typ död

Kom nyss hem från min och mammas lilla shopping runda, var först till barnenshus, sen biltema, jula, därefter for vi och käkade donken, det är sjukt gott när man är gravid ska jag säga er! En runda på IKEA och sprang in i lite affärer på köpis så mina fötter, kropp och huvud är tvärslut nu! Kan inte fatta att jag en gång i tiden orkat vara ute å springa runt i affärer en hel dag 10 till 7 typ. Helt otroligt. Jaja, fick en hel del handlat iallafall!
* 2 st Boob tröjor
* Våtservetter
* En fin blomma i en fin kruka, tyckte mitt sovrum behövde lite liv!
* En pärm till skolpapper
* Nå lådor man lägger i byrån för att få bättre ordning
* Förvarings grejsimojj som jag ska hänga på eller brevis spjälsängen.

Perfect!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback