Roadtrip

Jag och mamma åkte ut på en liten roadtrip i brist på annat att göra, mysigt!  Folk ute på stan var så fulla att de inte kunde stå redan då (runt 10-tiden) vuxna människor i 30-40 års åldern...  Är det inte tragiskt?
Välkommen till Sandviken. Sveriges slummen...
Jaja, efter att tittat på fyllisar så åkte vi vidare till stranden och tittade lite.
Nu är det iallafall dags för mig och Daniel att sova, eller ja Daniel iallafall, jag kan inte sova numera, bara vila. Imorgon blir det folkracetittande och jag får äntligen se Daniel köra som senior för första gången. Spännande! Önska honom lycka till!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback