Reklam för frågestund?

Alltså, det är några saker jag inte riktigt förstår.
  • Varför lägger man ut sånna här "Frågelistor" där man kopierar från ngn annan och svarar på frågorna? (Okej jag själv har gjort så många gånger men inte förren nu tycker jag att det e puckat) för EGENTLIGEN, hur många orkar sitta och läsa igenom domdär? För oftast är det totalt ointressanta saker man får reda på. Näe då är det bättre med frågestunder för då får man reda på det man vill ha reda på och inget annat.
  • Andra saken jag inte förstår gäller just frågestunder. Varför spammar man 3943875 bloggar om att man har frågestund och så är det dessutom Sveriges tråkigaste bloggmänniska som har frågestund så det finns inget att fråga som plus på det har man aldrig tidigare hört talas om bloggen ens? Vissa mutar tillomed, typ "Du blir länkad om du ställer en fråga i frågestunden" why??


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback