Mors dag!

Idag är det som ni flesta vet mors dag!
I min familj och släkt har vi aldrig firat fars/mors dag speciellt mycket, kanske slängt iväg ett "grattis" eller vad man nu säger.
Men nu när jag själv ska bli mamma så har jag tänkt mer än vanligt på just mors dag och undrar, varför har jag inte firat min mamma? Dumma mej.
Men hur ska man fira mors dag då?
*Ska man köpa massa dyra presenter som affärerna erbjuder?
*Ska man bjuda sin mamma på mat?
*Ska man hitta på något?
*Ska man bara berätta för henne hur mycket hon betyder?

Jag personligen hade blivit gladast över det sistnämnda.
'
Berätta gärna hur ni firar mors/fars dag om ni gör det eller berätta avrför ni inte gör det.



KOMMENTARER
Ellen

Jag brukar fira mors/fars dag med att köpa nåt litet och/eller blommor och choklad och väcka de med kaffe på sängen och kanske hjälpa till lite extra hemma! :p

2012-05-28 12:10:27
URL: http://fotoprojekt.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback