Mamma och jag kan vi :)

Gud så jag kämpat idag! Min mamma också, måste faktiskt säga STORT tack mamma för hjälpen!
Vi rev ut ALLT ur mina rum, ja förutom möblerna. Sedan dammsög, torkade golv, rengjorde varendra vrå på hyllor och grejer. Hade alla fönster öppna också och vädrade ut ordentligt. Haft alla sängkläder och kuddar på vädring. Osv Osv.
Sedan möblerade vi om, superbra blev det!
Har även börjat packa bbväskan, framsteg!
Hoppas allt detta hjälpte förlossningen att starta igång nu då!
Nu har Daniel kommit hit iallafall och är mycket imponerad av min och mammas storstädning+möblering.
Jag har fått låna Daniels systemkamera och lekt lite :)


KOMMENTARER
Renata - gravid v 39

Duktiga ni är! =)

Hoppas det sätter igång saker och ting för dig. Här har jag städat, putsat fönster, druckit te, haft sex... Ingenting funkar haha :D

2012-05-14 09:44:13
URL: http://renatas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback