Låtsas söndag

Idag är det låtsassöndag, alla är lediga, sköönt?
Jag kom nyss ut ur duschen och fysjutton va skönt det var!
Ingen Ärta idag heller, och det känns fortfarande som att jag ska gå höggravid resten av livet nu. Äsch, Ärtan, kom denna vecka!
Iallafall, igårkväll när jag och Daniel skulle sova hittade jag denna förpackning i sängen? En tändstiftförpackning... Sånt händer bara när man har en pojkvän som mekar hela dagarna :), men hur den kunde hamna i sängen undrar jag?
Iallafall så ska jag fixa iordning mig, äta frukost, svara på mail och sedan åka iväg till Barnenshus och därefter IKEA :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback