Kan det bli i helgen?

På lördag ska Daniel tävla i folkrace i Ljusdal. Jag känner att jag inte vill följa med då det känns jobbigt om förlossningen skulle starta där då det är en bit hemifrån. Daniel är lite tveksam han också men jag tycker absolut att han ska köra!
Dock är jag lite ledsen eftersom att han nu tävlar i en ny klass (seniorer för grabbar 18 år och upp) det hade varit så kul att se när hn tävlade mot gubbarna första gången! Menmen, det är som det är...
Har iallafall haft mer ont och känt mig lite konstig i kroppen idag... Kan det vara ett tecken? Hoppas!
Bilder från fisket idag:


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback