Inga värkar

Sitter här i handduk trots att jag torkat för längesedan... JAG HAR INGA KLÄDER! Så får man faktiskt säga nu.
Det gick bra att sova, eller ja bra har jag inte sovit på typ 5-7 månader känns det som men jag fick inga värkar iallafall haha! Fast nu får de gärna komma värkar så kan jag kämpa lite med dom idag så åker vi till BB lagomt när Daniel kommer hem från Ljusdal, PERFEKT! Så... Kom nu då.....
Daniel har ännu inte ringt och enligt mina beräkningar så ska han ha kört första heatet nu?! VA E DE OM?! Nyfiken ju :) Som sagt; F*N att jag missar det!
Jaja, vad som händer idag vet jag ännu inte, det var något jag skulle göra men har totalt glömt bort... Bra Agnes!
Och.... ja.... Min kamera..... Är på vift i Ljusdal så det lär ju inte bli några bra bilder idag här. Bara tattiga webcambilder och suddiga mobilbilder.
KRAAAAM


KOMMENTARER
Nisone Norgren

Hej fina Agnes<3:), kan du gissa vem de e? hehe:).. nej då, men det är Nisone:) minns du mig? guud alltså det vå så himla länge sedan:) jag läste i tidningen om dig för ett tag sedan eller min pappa visade mig :) och blev genast intresserad att läsa din blogg så de gör jag nu:) och jag kan säga att den är super fin med allt grönt och allt annat också förstås hehe:) jag gillar den verkligen<3, sen vill jag bara säga :)<3 GRATTIS! till det lilla liv du har i magen hihi du e så fiiin med din stora mage :) men du e ju fiiin annars också hehe:) så de du skrev förut om att det enda på dig som som är fint är din mage, är inte sant du är fin hel och hollen ska du veta :)<3 och jag saknar dig nu när jag läser din blogg hehe:) åh! jag hoppas du minns mig när du läser det här:) sen så undrar jag, vad du har för fb för jag skulle så gärna vilja ha den:)<3 så vi kan hålla kontakten kanske om du vill:).... men ja de va väl allt tror jag men jag kommer nog höra av mig nå mer sen kanske om det är nått eller om jag bara vill prata så kanske jag skriver till dig på fb:) om jag får:) men ja vi hörs såfår du ha det så himla bra och här har du en trogen läsare hehe:D<3 kraaaaam på dig söta du:)... P.S är såå tacksam för svar:). puzz<3. P.S igen hehe, min blogg skrev jag där nere men de kan va krångligt att komma in på den:) bara så du vet.

2012-05-19 12:13:20
URL: http://www.nizzansidecut.devote.se
The Life Of Yarp - Tävlingar!

hoppas din lördag blir bra :)

2012-05-19 13:14:38
URL: http://yarp.blogg.se/
Amanda

Tack för tipset men hoppar den tävlingen :)

2012-05-19 13:24:52
URL: http://aamandaaslife.blogg.se/
sandra

ut och promenera massor så kanske det kommer igång snart :) får hålla tummarna för det!

2012-05-19 13:59:22
URL: http://sandrateresia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback