Hemma utan bilder.

Tjoho, nu är jag hemma efter en heldag på folkrace. Fysatan vad slut jag är! Daniel var iallafall jätteduktig, 3:a 3:a och 2:a kom han!
Hans lillebror kom 1:a, 1:a och 4:a (han kör i en annan klass) duktiga grabbar!

Jag vet inte hur många som ställde frågan "Ojoj, hur vågar du vara här nu?"
Haha, ja jag fattar hur ni tänker men ska jag sitta hemma i soffan hela dagarna och hoppas på att ngt ska hända eller? NÄ. ;)
För i övrigt så tog jag med min kamera plus ett extra batteri, jättebra, startar kameran och vart är minneskortet? Jo de sitter så fint hemma i datorn :)  STABILT AGNES.

Ska jag döpa bloggen till "Stabilt Agnes"?


KOMMENTARER
Elina17 år & mamma

Jag blir så irriterad när folk säger sådär. Man kan ju fan inte sitta inne i 4 veckor för de börja bli dags. Och om vattnet nu skulle gå där på folkrace, ja då är de bara att åka in på BB inget mer med de :)

2012-05-27 14:29:56
URL: http://elinaadele.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback