Daniel kom 2:a i D-final!

Japp som rubriken lyder så kom Daniel 2:a i D-final vilket jag tycker var grymt med tanke på att vissa av seniorerna är typ 40 år och har rattat bil sedan de var 14 liksom!
Dutti Danil!
Jag då? Ja jag har nyss kommit hem. Märker ni av min extrema bloggtorka? Jag ahr liksom ingen fantasi för tillfället, allt är så jäkla segt just nu, vill bara att Ärtan Pärtan ska komma NU! Om allt går bra med honom kommer jag ha massa att blogga som sen! (eller är jag dum som tror att jag kommer ha tid med det?) Jag mår ju iallafall bra av att blogga, jag gillar´t! :)

Och temat för denna dag fick bli webcam bilder!
picasion.com
Mitt hår är verkligen SUPERSLITET! Trots att jag inte plattat det på kanske ett halvår nu, handdukstorkar det alltid, låter bli att borsta när det är blött och tvättar det bara varannan dag PLUS använder inpackning! What´s wrong?!
Kanske ska testa ricinolja?
Elelr har ni några tips?



KOMMENTARER
Emilie

Det är absolut inget medel att ta för dig som gravid. Det kan utlösa ett kraftigt värkarbete med negativa följder och vara väldigt farligt för ditt barn..

2012-05-19 17:56:06
URL: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/
Maria freneus

Testa balsam metoden, jag tycker att håret blir superbra gå in på lockig.se och läs lite mer om vad det är och hur de gör :D

2012-05-19 18:09:25
Monia - mamma till Tuvalie

ricinoljan som emilie säger är farlig stämmer bara om du sväljer den ^^ det är då det tar fart i tarmarna vilket kan starta värkarbetet. det är inte farligt att ha i hårbotten under graviditeten :)

2012-05-19 19:41:05
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
nisone norgren

Hej:), vad jag har hört så blir håret så när man är gravid men det går över sen, eller nått så vänta och se:)<3.... jag tror faktiskt det är sant de som jag hört:).... kram

2012-05-19 23:25:02
URL: http://www.nizzansidecut.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback